פרומט אחד ויש לכם יוצר תוכן שמחזיק את המוצר שלכם בכל סביבה שתרצו.

לא רחוק היום שלכל סוכנות עסק ומנהל סושיאל יהיה כמה יוצרי תוכן, עם עמודי אינסטגרם, בבעלותם לגמרי.

ה AI משמש את הצוות שלנו ללקוחות ל:

1. מחקר אוואטר מעמיק (עוד אכתוב על זה, יש שיטה שבאמת תורמת לעשות את זה).

2. הכנסנו לו את כל הידע שלנו בשיפור יחס המרה, אז עכשיו הוא יודע איך אנחנו משפרים דפי נחיתה של לקוחות.

3. כתיבת תסריטים שבאמת ממירים אנשים לפעולה ולא סתם "מצחיקים".

4. ניתוח איזה קריאיטייב עבד לעמוק מתוך החשבון מודעות.

5. כתיבת בריפים טובים, מהר יותר.

6. ניתוח הודעות ווטסאפ מה חשוב ומה לא.

התוצרי קריאיטייב רק משתפרים בעברית וכל בתחום. אם העסק שלכם לא ממנף כלי AI לעבודה יעילה יותר, אתם מאחורה.